المنتديات الموقع العربي الموقع الانجليزي الهلال تيوب بلوتوث صوتيات الهلال اهداف الهلال صور الهلال
العودة   نادي الهلال السعودي - شبكة الزعيم - الموقع الرسمي > منتديات نادي الهلال > منتدى الجمهور الهلالي

منتدى الجمهور الهلالي لمناقشة جميع الأمور المتعلقة بنادي الهلال

LinkBack أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
المشاركة السابقة   المشاركة التالية
قديم 10/10/2010, 02:02 AM
زعيــم متواصــل
مشاركات: 55
Dear big player with a big heart. [Christian wilhelmsson] God, then God, I am afraid to feel and Guess my heart is happy when I see you in the pictures, laughing and joking and consistent with your colleagues. Are not affected by the loss of penalty The Iranian team, Fitak thousand penalty. I am not, nor the first player to miss a penalty, you worked hard and failed 'A good. Dear wilhelmsson and I am optimistic that you Stbda in the second match. Crescent fans with you, do not get to the malevolent creature. Oyama Atrepettna pleased and objectives are crucial: the record industry. We will not forget the match in tears Gharafa in Qatar. God and that any injury hurts my heart exposed. We are with you in our hearts and minds even if it failed. Dear blond genie continued.

Darling: Mohamed Nasser

Kära stor spelare med ett stort hjärta. [Christian Wilhelmsson] Gud, då Gud, är jag rädd för att känna och Guess mitt hjärta är glad när jag ser dig i bilder, skrattar och skämtar och konsekvent med dina kollegor. Påverkas inte av förlusten av påföljd Den iranska laget, Fitak tusen straff. Jag är inte heller den första spelaren att missa en straff, arbetade du hårt och misslyckats "En bra. Kära Wilhelmsson och jag är optimistisk om att du Stbda i den andra matchen. Crescent fläktar med dig, inte får till illvilliga varelse. Oyama Atrepettna glad och mål är av avgörande betydelse: skivindustrin. Vi kommer inte att glömma matchen i tårar Gharafa i Qatar. Gud och att eventuell skada gör ont mitt hjärta exponerade. Vi är med dig i våra hjärtan och sinnen även om det misslyckades. Kära blond genie fortsatte.

Darling: Mohamed Nasser
اضافة رد مع اقتباس

قوانين المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : مسموح
[IMG] كود الـ مسموح
كود الـ HTML مسموح
Trackbacks are مسموح
Pingbacks are مسموح
Refbacks are مسموح

الوقت المعتمد في المنتدى بتوقيت جرينتش +3.
الوقت الان » 06:04 PM.

جميع الآراء و المشاركات المنشورة تمثل وجهة نظر كاتبها فقط , و لا تمثل بأي حال من الأحوال وجهة نظر النادي و مسؤوليه ولا إدارة الموقع و مسؤوليه.