نادي الهلال السعودي - شبكة الزعيم - الموقع الرسمي

نادي الهلال السعودي - شبكة الزعيم - الموقع الرسمي (http://vb.alhilal.com/)
-   أرشيف مواضيع منتدى الجمهور الهلالي (http://vb.alhilal.com/f38/)
-   -   أوتاااااااااااااااااااااااااكا حرام ياعالم خطيرررررر !!!! (http://vb.alhilal.com/t43923.html)

عماد الازرق 05/01/2002 11:20 AM

أوتاااااااااااااااااااااااااكا حرام ياعالم خطيرررررر !!!!
 
اوتاكا 000؟؟؟؟؟
معقولة اوتاكا كان قريب من الهلال وفرطنا فية

يعنى لو جبنا بدل المحترفين الثلاثة واحد زي اوتاكا
لاعب فنان وصغير وخلوق
لاعب حسم من الطراز الاول
اللى شاف خطورتة في البطولة العربية ووالبطولة الاسيوية مع فريق (( عادي جدا بلا نجوم )

يترحم على الملايين اللى تصرف على (( مهاجمين بالملايين
محترف بمعنى الكلمة ((( سعرة فية )))

ماعندة خرابيط (( ملتزم )) لاسهر ولا برود ولا شلة بحر

اللة لو ادارة الهلال جابت (( اوتاكا ))

اجيب لاعب ولا اجيب نصف لاعب (( ويعلنى ))

نتمنا الهلال يتوفق في المحترفين(( لاكن المثل يقول 000الغالى سعرة فية ))
(( والرخيص مخيس ))

لاكن احيان يقول الواحد (( قناعات الهلاليين تبط الكبدوغريبةمرررره ))

المفروض من ادارة الهلال تتعلم من دروس الماضي
ماهو عيب الآعتراف بالخطأ ......... ولكن العيب التمادي فيه



سلالالالالالالالالالالالالام


الوقت المعتمد في المنتدى بتوقيت جرينتش +3.
الوقت الان » 02:38 AM.

Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd