#1  
قديم 22/10/2006, 12:03 PM
زعيــم متواصــل
تاريخ التسجيل: 18/10/2006
مشاركات: 76
يا سعوديين انقدو الموقف ..والا ضاع التائب

السلام عليكم ..
يا ناس يا عالم يا هو خيركم مع ها الرجل شن هو الى داره بيش انتم تنقدوا فيه ... وبعدين فى ناس اتقولوا ... علاش طارق ما يلعبش فى الدفاع ... هههههههههههه حلوه والله .. عارفين انا زى الكلمه اهيا خلت كل المصريين فى ندم وحيره اى انا نادى الاهلى المصرىكان يبى طارق هدا فى بداية اللفين حسب ما احكالى انا لما جى لى المطار .. القى تاكسى عادى تستنى فيه ... وبعدها امشى لى النادى قالوا البس بيش تتمرن .. قاللهم علاش ..قالوا بى انجربوك .. تكيف يا راجل انت بى اتجربنى .. بالله يا هلاليين ... يصح انا متلا فريق من ليبيا ايتعاقد مع سامى الجابر ويستدعيه وايقوله بى انجربك ...حرام والف حرام اصلا الجابر معروف والتنيان معروف ووو ...شفتوا كيف كلمه شن دارت لى المصرين....حرم الكوره مع مصر
المهم ردا على كلام احد الاخون يقول شن رايكم اتجربوا التائب فى الدفاع هو والتمياط ...يا استاد طارق صانع العاب ... يعنى اعطيه الكوره فى رجله ومليكش علاقه بيها ...توصل وين ما انت تبيه اوكى لا ليه علاقه بى دفاع لا شى
اضافة رد مع اقتباس
  #2  
قديم 22/10/2006, 12:18 PM
زعيــم فعــال
تاريخ التسجيل: 21/06/2005
المكان: الرياض
مشاركات: 340
عزيزي ليس كل من تحدث يجب الرد عليه فهناك من يكون ناقص عقل وغيره صغير بالسن ولا يعي مايقول

والتائب سيرد إن شاء الله بالملعب على كل من أنقص بحقه من مصريين وسعوديين وغيرهم

فلا تعيرهم اهتمامك والتائب كبير وان شالله سيبقى كبير
اضافة رد مع اقتباس
  #3  
قديم 22/10/2006, 12:27 PM
زعيــم متواصــل
تاريخ التسجيل: 26/05/2005
مشاركات: 66
ياخي اكيد الي قال (لعبوا التمياط والتايب دفاع ) اكيد يعني انه ما يقصد .......

يعني لا تاخذ الامور كلها بجد.....

يعني انت (معليكش) من كلامه

احنا نعرف التايب من غير ما (انجربوه) ولا شي .....
اضافة رد مع اقتباس
  #4  
قديم 22/10/2006, 12:45 PM
الصورة الرمزية الخاصة بـ Yazeed
مشرف سابق في منتدى الإبداعات الهلالية
تاريخ التسجيل: 06/10/2005
المكان: Buraydah
مشاركات: 3,104
كيغن معروف وصانع العاب رائع وصعب اننا نغير مكانه
اضافة رد مع اقتباس
  #5  
قديم 22/10/2006, 12:53 PM
الصورة الرمزية الخاصة بـ ـهلالــــي ـهذا حالي
زعيــم مميــز
تاريخ التسجيل: 19/10/2006
المكان: ◦˚°
مشاركات: 2,359
الباص عيوووووون
طارق حاطين املنا فيه
ولو ان الهلال كله نجوم
طارق بيكمل عقد النجوم
والعقد هذا بيلبسه الهلال
ويظهر لنا الزعــــــــيم
في أبهى حُـــلــــه
مثل العريس
يوم زواجه
بالتوفيق
ياكبتن
البااااص عيووووون
اضافة رد مع اقتباس
  #6  
قديم 22/10/2006, 01:25 PM
مشرف سابق في منتدى المجلس العام
تاريخ التسجيل: 18/12/2004
مشاركات: 9,684
يا حبي لك ولـ كلامك ....
الي يقولو هذي الكلام اكيد انو ناقص عقل وطارق ما في داعي نجربوه ...واقولك الي يقول هذي الكلام معلييكش منه ...
اضافة رد مع اقتباس
  #7  
قديم 22/10/2006, 02:49 PM
الصورة الرمزية الخاصة بـ أبو زاحـم
عضو سابق لجنة التغطيات
تاريخ التسجيل: 21/07/2005
المكان: الرياض
مشاركات: 2,999
ماعليك من كلامهم كيغن ان شاءالله راح يبدع مع الهلال..
اضافة رد مع اقتباس
  #8  
قديم 22/10/2006, 03:30 PM
زعيــم متواصــل
تاريخ التسجيل: 10/03/2006
مشاركات: 110
غريبه والله من المصريين حلوه نجربوه هههههههههههههه
اضافة رد مع اقتباس
  #9  
قديم 22/10/2006, 03:34 PM
زعيــم مميــز
تاريخ التسجيل: 07/10/2006
مشاركات: 3,794
إقتباس
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة ـهلالــــي ـهذا حالي
الباص عيوووووون
طارق حاطين املنا فيه
ولو ان الهلال كله نجوم
طارق بيكمل عقد النجوم
والعقد هذا بيلبسه الهلال
ويظهر لنا الزعــــــــيم
في أبهى حُـــلــــه
مثل العريس
يوم زواجه
بالتوفيق
ياكبتن
البااااص عيووووون

اضافة رد مع اقتباس
  #10  
قديم 22/10/2006, 03:35 PM
موقوف
تاريخ التسجيل: 12/08/2005
المكان: روح الهلال
مشاركات: 11,780
أخي
التايب مكانه صانع العاب حر خلف المهاجمين وغير كذا لا تنتظر اي ابداع من التايب
اضافة رد مع اقتباس
  #11  
قديم 22/10/2006, 03:58 PM
الصورة الرمزية الخاصة بـ عطــر الأمــاكن
مشرف سابق بمنتدى الجمهور الهلالي
تاريخ التسجيل: 24/04/2005
مشاركات: 13,275
راح تتعب يا حبيبي اذا بترد على كل الكلام اللي بيطلع من الناس

فيه أشياء تستحق الرد عليها ,,, وفيه أشياء ما تستاهل

طارق التائب الآن اعتبره أفضل الصفقات الهلالية من ثلاث مواسم ( بعد تفاريس )

وان شاء اللـــه نشوف طارق مرتاح في الهلال لكي يقدم كل ما لديه ونشوفه أكثر من عام
اضافة رد مع اقتباس
  #12  
قديم 22/10/2006, 04:49 PM
زعيــم متواصــل
تاريخ التسجيل: 02/08/2005
مشاركات: 196
إقتباس
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Hillal Lover 4 Ever
عزيزي ليس كل من تحدث يجب الرد عليه فهناك من يكون ناقص عقل وغيره صغير بالسن ولا يعي مايقول

والتائب سيرد إن شاء الله بالملعب على كل من أنقص بحقه من مصريين وسعوديين وغيرهم

فلا تعيرهم اهتمامك والتائب كبير وان شالله سيبقى كبير


اضافة رد مع اقتباس
  #13  
قديم 22/10/2006, 07:49 PM
زعيــم مميــز
تاريخ التسجيل: 07/04/2006
المكان: BuRaYdAh
مشاركات: 10,468
إقتباس
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة صديق التائب
يا استاد طارق صانع العاب ... يعنى اعطيه الكوره فى رجله ومليكش علاقه بيها ...توصل وين ما انت تبيه اوكى لا ليه علاقه بى دفاع لا شى


بهذه اشهد بالله انك تقول صح
اضافة رد مع اقتباس
  #14  
قديم 22/10/2006, 08:18 PM
موقوف
تاريخ التسجيل: 28/07/2005
مشاركات: 216
يا صديق التايب ..

التايب معروف وما يحتاج احد يتكلم عنة ..

صدقني باذن الله راح تشوف التايب مع نجوم الزعيم يقدمون مستويات راقية ..

ومن تقديرنا للتايب اهديناه رقم الثنيان 15 ..

بس ليه لبس 14 ما ندري ..

ويقول المثل : اللي ما يطول العنب حامض عنه يقول ..
اضافة رد مع اقتباس
  #15  
قديم 22/10/2006, 09:00 PM
زعيــم نشيــط
تاريخ التسجيل: 06/10/2006
المكان: Libya - Tripoli
مشاركات: 511
إقتباس
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Hillal Lover 4 Ever
عزيزي ليس كل من تحدث يجب الرد عليه فهناك من يكون ناقص عقل وغيره صغير بالسن ولا يعي مايقول

والتائب سيرد إن شاء الله بالملعب على كل من أنقص بحقه من مصريين وسعوديين وغيرهم

فلا تعيرهم اهتمامك والتائب كبير وان شالله سيبقى كبير


صح لسانك
اضافة رد مع اقتباس
   


إضافة رد

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

قوانين المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : مسموح
[IMG] كود الـ مسموح
كود الـ HTML مسموح
Trackbacks are مسموح
Pingbacks are مسموح
Refbacks are مسموح



الوقت المعتمد في المنتدى بتوقيت جرينتش +3.
الوقت الان » 03:53 PM.

جميع الآراء و المشاركات المنشورة تمثل وجهة نظر كاتبها فقط , و لا تمثل بأي حال من الأحوال وجهة نظر النادي و مسؤوليه ولا إدارة الموقع و مسؤوليه.


Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd

Google Plus   Facebook  twitter  youtube